Werknemer 2 - mtech+

Kies jouw groep en regio!

Ieder fonds een aanbod op maat.

Als je geen toestemming geeft, mogen we jouw keuze niet opslaan en kan je niet de meest relevante inhoud zien.

Ik werk voor PC219 'controleorganisme'

Kies

Wijzigingen Vlaams opleidingsverlof vanaf 1 september 2025

Vanaf het schooljaar 2025-2026 worden de voorwaarden voor het Vlaams opleidingsverlof (VOV) strikter.  Werknemers moeten voortaan minstens 80% tewerkgesteld zijn én gemiddeld 28 uur per week werken om recht te hebben op VOV. Dit betekent dat deeltijdse werknemers en weekendwerkers…

Reboot4You: een nieuwe start richting een stabiele toekomst!

Na een succesvolle samenwerking bij de vorige editie, zet mtech+ ook dit jaar weer met trots zijn schouders onder Reboot4You. Je weg vinden in het leven is niet altijd eenvoudig. Daarom hebben Defensie en verschillende sectoren de handen in elkaar geslagen. Het…

“Brabant last, iedereen wint” Klaar voor een nieuw lasjaar!

Proficiat aan alle deelnemende scholen van de “Brabant last, iedereen wint”-editie van 2025! In totaal werden 208 lascertificaten uitgereikt aan leerlingen uit de opleidingen Lassen-constructie (3de graad) en Lassen-monteerder (7de jaar). Een indrukwekkende prestatie die het engagement van leerlingen, leerkrachten en partners onderstreept. De uitreiking…

Nieuw bij mtech+: Franstalige opleidingskalender beschikbaar.

Onze regio is meertalig, en dat weerspiegelt zich ook in de opleidingsnoden van bedrijven en hun medewerkers. Daarom lanceert mtech+ voor het eerst een Franstalige opleidingskalender, een belangrijke stap in het toegankelijk maken van vorming voor een breder publiek. Waarom deze uitbreiding? Als…

IT Meets Industry: een brug tussen IT-talent en technologische industrie

Op 26 juni 2025 organiseerden mtech+ en VDAB samen het event IT Meets Industry, een inspirerende kennismakingsdag die werkzoekenden met een IT-achtergrond in contact bracht met de technologische industrie. En met succes! Een programma vol inzichten Tijdens deze dag ontdekten deelnemers hoe hun digitale vaardigheden,…