Communicatie naar klanten of ‘stakeholders’
Duurtijd
Sessies
2
Voertaal
Nederlands
Opleidingsvorm
Klassikale opleiding
Opleidingspartner
Obelisk NV
Doelstelling
1. Na deze training kun je op een professionele en effectieve manier communiceren met klanten en stakeholders.
2. Je leert belangrijke technieken en strategieën om duidelijke en respectvolle interacties te waarborgen.
3. Je begrijpt hoe je door verbeterde communicatie de klanttevredenheid kunt verhogen en zakelijke relaties kunt versterken.
Doelgroep
Arbeiders
Programma
In deze opleiding leer je hoe je op een professionele en effectieve manier kunt communiceren met klanten en ‘stakeholders’. We behandelen belangrijke technieken en strategieën om duidelijke en respectvolle interacties te waarborgen. Samen werken we aan het verbeteren van (interne) klanttevredenheid en het versterken van zakelijke relaties.
Voorkennis
Een opleiding om zeker te volgen in geval van:
1. Moeite met proactief communiceren.
2. Struggelen met effectief communiceren naar andere partijen buiten het eigen team.