Communicatie naar klanten voor technische medewerkers – mtech+

Choisissez votre groupe et votre région !

Si vous ne donnez pas l'autorisation, nous ne pouvons pas enregistrer votre choix et vous ne pourrez pas voir le contenu le plus pertinent.

Je travaille pour la CP219 'Organismes de contrôle'

Choisir

Communicatie naar klanten voor technische medewerkers

Formation
 

In de complexe (bedrijfs)wereld waarin we vertoeven, is effectieve communicatie essentieel is voor de werknemers en de bedrijfswerking.


Choisir Lieu / Date de début

Durée

2 Jours

Langue

Nederlands

Méthode didactique

Formation classicale

Inscrire


Objectif

1. Na deze training kun je op een professionele en effectieve manier communiceren met klanten en stakeholders.
2. Je leert belangrijke technieken en strategieën om duidelijke en respectvolle interacties te waarborgen.
3. Je begrijpt hoe je door verbeterde communicatie de klanttevredenheid kunt verhogen en zakelijke relaties kunt versterken.

Public cible

techniekers, monteerders, lifttechnici, service-medewerkers, teamleiders

Programme

In deze opleiding leer je hoe je op een professionele en effectieve manier kunt communiceren met klanten en ‘stakeholders’. We behandelen belangrijke technieken en strategieën om duidelijke en respectvolle interacties te waarborgen. Samen werken we aan het verbeteren van (interne) klanttevredenheid en het versterken van zakelijke relaties.

Prérequis

Een opleiding om zeker te volgen in geval van:
1. Moeite met proactief communiceren.
2. Struggelen met effectief communiceren naar andere partijen buiten het eigen team.


Lieu

Grauwmeer 1, 3001 Leuven

Lieu

Obelisk NV
Grauwmeer  1
3001  Leuven
https://www.obelisk.be/ Planifiez votre itinéraire