Communicatie naar klanten of ‘stakeholders’ – mtech+

Kies jouw groep en regio!

Ieder fonds een aanbod op maat.

Als je geen toestemming geeft, mogen we jouw keuze niet opslaan en kan je niet de meest relevante inhoud zien.

Ik werk voor PC219 'controleorganisme'

Kies

Communicatie naar klanten of ‘stakeholders’

Opleiding
 

In de complexe (bedrijfs)wereld waarin we vertoeven, is effectieve communicatie essentieel is voor de werknemers en de bedrijfswerking.


Kies Locatie / Startdatum

Duurtijd

Sessies

2

Voertaal

Nederlands

Opleidingsvorm

Klassikale opleiding

Opleidingspartner

Obelisk NV

Inschrijven


Doelstelling

1. Na deze training kun je op een professionele en effectieve manier communiceren met klanten en stakeholders.
2. Je leert belangrijke technieken en strategieën om duidelijke en respectvolle interacties te waarborgen.
3. Je begrijpt hoe je door verbeterde communicatie de klanttevredenheid kunt verhogen en zakelijke relaties kunt versterken.

Doelgroep

Arbeiders

Programma

In deze opleiding leer je hoe je op een professionele en effectieve manier kunt communiceren met klanten en ‘stakeholders’. We behandelen belangrijke technieken en strategieën om duidelijke en respectvolle interacties te waarborgen. Samen werken we aan het verbeteren van (interne) klanttevredenheid en het versterken van zakelijke relaties.

Voorkennis

Een opleiding om zeker te volgen in geval van:
1. Moeite met proactief communiceren.
2. Struggelen met effectief communiceren naar andere partijen buiten het eigen team.


Locatie

Grauwmeer 1, 3001 Leuven

Locatie

Obelisk NV
Grauwmeer  1
3001  Leuven
https://www.obelisk.be/ Plan je route